Még csak álom

| |


Csodálatos otthonunkban élek most férjecskémmel, és fiacskámmal. Szüleim házában kaptunk egy 40 négyzetméteres háloszoba, nappali-konyhából álló részt, amit belaktunk. Sajnos rendettartani még nem tudok benne, de nagyon igyekszem.

Hónapokkal ezelőtt kaptam kölcsön egy könyvet: Asszony és háza címme. A napokban kezdtem el olvasni, és beleszerettem. Annak indíttatására döntöttem el, hogy elkezdem összeszedni az álmainkat, vágyainkat, a jövendőbeli otthonukkal kapcsolatban. Terveket készítek, álmokat szövök, és itt leírom őket. Rajzok, fotók, minden lesz. Magamnak, de ha valakit érdekel, kellemes olvasást neki. 
Az álmom egyszer majd valóra válik, és akkor azt is lépésről lépésre fogom itt bemutatni, és megörökíteni.

1 megjegyzés:

Renata Kalman írta...

Erről a könyvről már én is hallottam, de nem olvastam...
Az álmok már egy első lépés :)

.