Első játék itt

| |


Meghívtak egy újabb remek játékra.Zorka nézett ki most magának, aminek nagyon örülök, és ezen alkalomból köszöntöm bolgom olvasói között! Elképesztő micsoda csoda feladatokat kap a blogger társaitól. Hét gyerekkori emlék, ez most a feladat. Másik blogomra is megérkezett ez a faladat, szóval itt 7 meg ott, az 14. ajjaj:D

  • 1. Az aranykéz utcában laktunk, és a Deáktér mellett volt az ovim. Apa vitt minden nap. Ahogy a Vörösmarty tér felé haladtunk minden reggel találkoztunk egy nénivel, aki a vizsláját sétáltatta. Szinte már régi ismerősként üdvözöltük egymást minden nap. Megsimogattuk a kutyust, ügyesen köszöntem a néninek, és folytattuk utunkat.
  • 2. Elöljáróban:A párizsis zsömlénél nagyobb gasztronóimai élményt nem tudtam elképzelni.
  • Délután anya jött értünk az oviba (értünk:értsd húgom is oda járt, csak a bölcsi részbe), általában ebéd után. Nem voltam éhes, viszont rendelkeztem egy cserfes hugival, akit általában kiskutya módjára követtem(hogy ez fordítva szokott lenni, ennyit az én normálisságomról:D), és egyik napon egy utcaseprő bácsihoz (tudjátok az a narancssára egyenruhás) cserfesekedett oda, aki épp uzsonnázni készült. Volt jópár friss ropogós zsömléje és párizsije, és annyi kedvessége, hogy megkínált minket. Anya csak kapkodta a fejét. Jókislány módjára néztem anyára, hogy elfogadhatok e idegentől bármit, anya nagy zavarában bólintott. Az ő emlékei szerint, a koszos ujjának a lenyomata rajta maradt a párizsin, erre én nem emlékszem, de remek zsömle volt:D
  • 3. Oviban volt egy jegyesem, akivel nagyon nagyon komolyan gondoltuk a dolgot. A szülők támogatták a terveinket, egészen addig, amíg el nem költöztünk Gödre. Egy darabig még levelezünk, de aztán megaszakatt a kapcsoalt. Azóta az ismerőseim között van az Iwiwen:D.
  • 4. Elsős kormoban is rendetlen voltam. Az iskolában a padunkban volt egy doboz, amiben mindenféle kellékek sorakoztak pontosan rendbeszedve. Olyanok mint színes pálcikák, egységnyi hosszúságú műanyagrudak, papírkorongok, logiaki játék, ki tudja még miminden. Egyik nap hazamenetel előtt kiborítottam. Komoly mérleg előtt álltam, hogy most ezt itthagyom, vagy kések otthonról, ami elég nagy galiba, mert anya aggódik. Otthagytam. Egész éjjel nem aludtam....
  • 5. Elsőből, egyik nap, hazafele ballagtunk a barátnőmmel, aki ugyanabban az utcában lakott mint én, csak távolabb. Minden nap együtt mentünk haza. Egyik nap felvette, hogy nem fer, hogy mindig csak ő kísér engem házig, én is kísérjem egyszer őt. Jogos kérésnek tűnt. A dolog vége azonban az lett, hogy oda vissza kísérgettük egymást anya szerinte órák hosszat, őt meg ezen alkalommal hagytam aggódni.
  • 6. Második osztályban elköltöztük Gödről. Családi házból panelba, imádott tanítónétől gonosz tanítónénihez. A hab az volt a tortán, hogy töltőtollal kellett írni, amit ma már imádok, de akkor a suta másodikos rendetlen kezem számára ez maga volt a kínzás. Minden csupa paca, nem csak a füzet, de a táska, tolltartó, ruha, amit el lehet képzelni. Egy alkalommal, amikor kivételesen volt cserepatronom, és így alkalmam nyílt egyedül pantront cserélni, amit anya amúgy sosem engedett, az üres patron kivétele még sikerült is, de a berakásnál akadtak galibák. Nem tudom hogy történhetett, de kiharaptam a patront. Leharaptam a végét. Hogy nagy baj ne legyen, gyorsan rácsavartam a végét, és mint hamisem történt volna folytattam az órai munkát kék fogakkal. Nem tudom mi lett a vége, de el tudom képelni.
  • 7. Apával ezen idő tájt sokat jártunk színházba. Ekkor láttuk az Ózt, és az Égből pottyant nagypapárt. Mindig megvettük a zenés darabok kazettáit is. Mindkét darabot kívülről fujam a mai napig. Sajnos az nagypapás darab kazettáját sehol nem találom, és az összes szóba jöhető színházzal is felvettem a kapcsolatot, hogy hátha tudok egyet szeretni. Állítólag sehol nem adták ezt a darabot soha...érdekes.....de ennek még utána nézek.
Meghívni itt nem fogok, csak a másik blogmon, mert elég lesz egyszer 7 bloggert kinézni erre a remek dologra, másnak is hagyok:D

0 megjegyzés:

.