Sörtide:D

| |


Szeretem a sört, nem tagadom, de hogy jön ez ide? Webes böngészéseim során bukkantam rá a www.sorkollektor.hu oldlara. Szimpatikus az ötlet. Az oldal egy kicsit kaotikus, de kitartással lehet információt szerezni. De már maga az elv: kevés férj nem díjjazza ha sörözhet:D, a dobozossör parktikus, könnyebb hazacipelni, de mindeddig nem szerettem, mert rémes szemétalom, az üveget meg vagy szelektívbe dobom, vagy visszaviszem, vagy nagyi tesz bele el télre paradicsomszószt.
De mi van ha újrahasznosítom a dobozt is, és az remek lenne, de mindeddig nemtudtam hogy hogyan, és íme a megoldás, csinálunk belőle kollektort. A kivitelezés az uram dolga lesz, én max segítek, de a dobozgyűjtést vállallom:D, meg azt is hogy besegítek az ivásba, de csak szolidan.
Viccet félretéve, tuti hogy saját fogyasztásból sose jön össze ennyi, de majd közhirré tétetem, hogy mi bizony gyűjtjük a sörösdobozokat. A telken van elég hely, és majd kitalálok valamit, hogy hogyan is lenne ez praktikus, és ésszerű.
Szóval még a végén az üvegházam is kaphat némi fűtéskiegészítést. Vannak az oldalon egyéb korszakalkotó ötletek, éredemes kicsit beleméllyedni, és nagyon segítőkész a bandan.

Aki nem hiszi, járjon utána:D

Kicsit más, déután megitn megyünk beszélni a kivitelezővel, sőt még bankba is megyünk. Szorítsatunk nekünk, hogy tényleg kezdjen minden i-re pont kerülni.

0 megjegyzés:

.